hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > هرمزگان| جابجایی مسافر در راه‌آهن هرمزگان 18درصد افزایش یافت

هرمزگان| جابجایی مسافر در راه‌آهن هرمزگان 18درصد افزایش یافت

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان از افزایش ۱۸ درصدی جابه‌جایی مسافر از راه ریلی استان در تعطیلات نوروز خبر داد.

حسن ماسوری گفت: جابه‌جایی مسافر از راه ریلی استان در تعطیلات نوروز (۲۴ اسفند سال ۹۷ تا ۱۶ فروردین سال ۹۸) ۱۸ درصد نسبت به نوروز سال ۹۷ افزایش داشت.

او با بیان اینکه در این مدت ۹۰ هزار و ۲۸۰ مسافر به‌وسیله ۱۹۶ رام قطار جابه‌جا شدند، اظهار کرد: این جابه‌جایی به‌صورت رفت‌وبرگشت از مبادی تهران، اصفهان، یزد و مشهد به بندرعباس انجام‌شده است.

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان اضافه کرد: همچنین در این مدت ۸۵۰ خودرو به‌وسیله واگن‌های خودرو بر از راه‌آهن استان جابه‌جا شد.ماسوری با اشاره به اینکه تأخیر از مبدأ نسبت به سال گذشته نیز ۷۱ درصد کاهش داشت، اضافه کرد: جابه‌جایی مسافر از راه ریلی استان در سال ۹۷ در مقایسه با سال ۹۶ ده درصد افزایش داشت.

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان با بیان اینکه سال گذشته یک‌میلیون و ۱۷۸ هزار و ۱۷۱ مسافر از راه‌آهن استان جابه‌جا شدند، عنوان کرد: این تعداد مسافر به‌وسیله ۲۳۶ رام قطار جابجا شدند.

ماسوری با اشاره به اینکه این جابه‌جایی به‌صورت رفت‌وبرگشت از مبادی تهران، اصفهان، یزد و مشهد به بندرعباس انجام‌شده است، اظهار کرد: نفر کیلومتر طی شده نیز در سال ۹۷ یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون و ۶۷ هزار و ۱۶۱ بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان گفت: روزانه چهار رام قطار مسافری در راه‌آهن هرمزگان به‌صورت رفت‌وبرگشت در مسیرهای مشهد، اصفهان و تهران تردد می‌کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد